Sări la conţinut

Mi’as dori sa…

11 martie 2012

…multumesc. Tuturor celor care nu m’au ascultat atunci cand am vorbit. Tuturor celor care v’ati plans ca nu vorbesc cu voi dupa ce nu m’ati ascultat. Tuturor celor care v’ati batut joc de mine. Tuturor celor care m’ati tratat cu dispret. Tuturor celor care m’ati urat. Tuturor celor care m’ati vorbit pe la spate. Tuturor celor care m’ati mintit in fata. tuturor celor care v’ati folosit de mine. Tuturor celor care nu m’ati sustinut in ceea ce am facut. Tuturor celor care m’ati lasat balta atunci cand mi’a fost mai greu. Tuturor celor care nu m’ati ajutat atunci cand am avut nevoie. Tuturor celor care mi’au intors spatele. Tuturor celor care mi’au aratat ca nu are rost. Tuturor celor care s’au prefacut ca le pasa de mine. Tuturor celor care nu tin la mine. Tuturor celor care mi’au aratat ca sunt la fel ca ceilalti. Tuturor celor care au facut un monstru din mine. Multumesc

„Faci ce vrei !”

3 comentarii leave one →
  1. Copilul care alearga catre mare... permalink
    12 martie 2012 00:09

    Si tu consideri ca esti un monstru??? In mod evident, nu ai un simt al realitatii prea dezvoltat! Aminteste-ti doar ca ai ceva ce nu iti poate lua nimeni niciodata…Talentul tau. 🙂 Creativitatea ta , ceea ce poti face cu o simpla bucata de hartie, cu niste simple culori, cu niste simple pensule.. In plus, nimeni nu-ti poate lua bucuria de a asculta o melodie frumoasa, bucuria de a citi o carte buna, bucuria de a face lucruri dragute pentru cei din jur, nimeni nu iti poate lua Parisul, viata pe un peron, si alte chestii care te reprezinta. 🙂 E ceva special! Ideea nu e asta, doar ca m-am abatut de la subiect.. Ideea e ca vine un moment in viata in care tu alegi daca pui virgula, punct si virgula sau pur si simplu pui punct si o iei de la capat.. Decizia e a ta, dar trebuie sa cantaresti foarte bine lucrurile. 🙂 Si e posibil ca unele persoane din viata ta sa merite inca o continuare.. Cine stie? 🙂

  2. Copilul care alearga catre mare... permalink
    12 martie 2012 00:28

    🙂 You`re probably right! I know your name, not your story…

Lasă un comentariu