Skip to content

[ n’am titlu la astea ]

19 Decembrie 2011

Mai trist ca niciodata

Acuma sunt si voi mai fi

Cum nu speram vreodata

Ca vei mai veni

Intr’o buna seara

Cand nimeni nu mai spera

Si atunci voi avea

Muzica in vene

Si in corp o lene

De nu voi mai vedea

Cand vei fi a mea

Atunci cand oare

Nu voi mai avea rabdare

Si voi incepe’acum

S’o iau pe alt drum

In plina betie

Pura nebunie

……………………..

Cand citesti unele randuri

Nu te simti ca intre scanduri?

Care parca te cuprind

Tocmai cand te vad fugind?

Si fugi tare

Rau de tot

Cot la cot

Cu lumina’n lumanare

Si cand zici ca ai ajuns

Noaptea parca te’a patruns

Nefiind parca de’ajuns..

……………………………………..

Toti suntem niste curve

Si ne dam pe un ban

Cand valoram un leu

……………………………………..

Pe strada trec taxiuri

Galbene’n guri

Rosii in vene

Pe strazi trec alene

Si duc spre un nicaieri

Trec ca acum doua veri

Cand parca vroiam sa stim

Cat de nebuni putem sa fim

Intr’o viata anterioara

Sa fim ca si prima oara

……………………………………………..

Iar si cerurile’albastre

Trec parca sunt ale noastre

Si cand nimeni nu te lasa

Si vrei sa te duci acasa…

………………………………………………

-Eu unde o iau acuma?

-Drept inainte si uiti de tine !…

……………………………………………….

Carucioarele de la magazin, stiti ca nu sta nimeni sa le stranga?…

Ravasite in parcare

Unul pentru fiecare

……………………………………………….

-Cand te’am intrebat daca poti sa te opresti din citit putin ca sa vorbesc ceva cu tine, si tu ai inchis cartea, a insemnat foarte mult pentru mine chestia aia…

………………………………………………….

 

3 comentarii leave one →
  1. 20 Decembrie 2011 01:54

    Mi-a placut poezia, ba chiar am considerat-o personal utila deoarece mi-a adus aminte, prin cuvantul trigger „betie”, (care sper ca nu era folosit la nivel metaforic, ca eu personal nu le prea am cu metaforele, deci nici cu poezia), ca trebuie sa nu uit sa ma duc sa-mi cumpar niste sticle cu alcool de la magazinul de alcool inainte de vineri.

  2. Julien permalink*
    20 Decembrie 2011 01:58

    Chiar nu l’am folosit cu niciun sens diferit de cel pe care i’l da consumul de alcool. Si ma bucur ca ti’a placut.

  3. 14 Februarie 2012 21:22

    nu mai scrii nimic? :w

Lasă un răspuns

