Skip to content

Euforie….si sinceritate..

10 Decembrie 2011

Stiam cine esti [din ce am auzit de la altii ]…dar erai a altuia [ si pe mine nu ma deranja ]…si te uitai la mine [ atat de seducator inca de la prima privire ]…sau asa imi imaginam [ sau asta vroiam sa vad ]…sau asta faceai [ sau vroiam eu sa faci, inconstient ]…sau tu ma iubeai atunci [ fara sa stii ]…sau eu nu stiam sa te iubesc [ sau poate nu aflasem ]…dupa care te’am iubit [ fara sa stiu ]  din diferite considerente [ pe care le stiam ] …dupa care am regretat [ oarecum ]…am sustinut o iubire care nu era a mea…care ma destrama [ fizic ]…care ma sustinea ca un..[ spirit ]…ca un prost care nu putea sa se exprime [ dar care spera ca va putea vreodata sa o faca ]…iti iubesc calmul [ inconfundabil ]…iti iubesc agresivitatea [ maaa! ]…iti iubesc spiritul [ si materia ]…iubesc femeia din tine [ si nu numai ]…iubesc totul la tine [ si inca pe atat ]…dar urasc faptul ca am stat langa tine atata timp si nu te’am vazut [ si nici cand trebuia sa te vad, nu te’am observat..]…te iubesc [ si sper sa  nu fie prea tarziu ]…cu toate ca nu primesc inapoi [ si..]…esti singura persoana de la care nu am vrut nimic inapoi [ ci am vrut doar sa te privesc si sa te admir ]…

No comments yet

Lasă un răspuns

